× Menu
Persoonlijk advies nodig?

Neem contact met onze natuursteenexperts.

Maandag - vrijdag 08:30 - 17:00 uur

Reviews

 

9.5

98% van de klanten beveelt ons aan.
Lees alle 993 beoordelingen op Kiyoh

Beoordelingen

5 sterren82.48%819 reviews
4 sterren13.9%138 reviews
3 sterren1.61%16 reviews
2 sterren1.01%10 reviews
1 ster1.01%10 reviews

Alle 3 sterren reviews

Mooie vensterbanken maar 4,5 week levertijd

Vensterbanken zijn heel mooi, maar 4,5 week levertijd is echt veel te lang!

02-06-2019 Sandra, Bodijn

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten: Goede prijs/kwaliteit verhouding. Levering (incl. maatwerk) is nagekomen Verbeterpunten: De vensterbanken afnemen met een doekje om slijpsel te verwijderen. Communicatie over gereedheid bestelling ("Uw bestelling is gereed"-bericht staat niet gelijk aan op te halen bij afhaallocatie)

21-05-2019 Wiliam, Lisse

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten: Communicatie over offerte en klantvriendelijkheid medewerkers bij afhaalpunt Someren ***** Communicatie aftersales * Kwaliteit van eerste product * Kwaliteit uiteindelijke product **** --- Drie vensterbanken besteld, die allen beschadigd (diepe krassen) waren en/of verkleuringen hadden. Hierover per mail gecommuniceerd en het voorstel ontvangen voor een korting of het omruilen van de vensterbanken voor nieuwe vensterbanken. Ik koos voor de laatste optie met het verzoek om een tegemoetkoming in de reiskosten. Letterlijke reactie van het bedrijf: “daar kunnen we niet aan beginnen”. Omruilen bij mij thuis behoorde ook niet tot de mogelijkheden. Conclusie: het bedrijf levert producten die niet voldoen en vervolgens moet de klant zelf maar regelen dat ze omgeruild kunnen worden. Wat mij betreft absoluut slechte service en voor mij reden om de vensterbanken voor de bovenverdieping elders te bestellen. Verbeterpunten: + Zorg dat de kwaliteit van de producten intern wordt gecontroleerd voordat deze bij de klant terechtkomen. + Verbeter de aftersales. Een goede koopervaring had reclame voor het bedrijf opgeleverd.

24-04-2019 Sjoerd, Roermond

Reactie van Steenbok Natuursteen

Beste heer Leppers, Wat vervelend dat uw ervaring bij ons niet in alle opzichten positief is geweest. Wij begrijpen dat het voor u de minste moeite was geweest, als wij de klacht op hadden kunnen lossen door de producten bij u thuis om te ruilen. Dat is echter onmogelijk, zoals eigenlijk bij elke winkel waar producten besteld kunnen worden. Producten die door klanten bij ons magazijn opgehaald zijn, moeten helaas ook op diezelfde locatie worden omgeruild. Ook is het niet reëel om eventuele reiskosten te vergoeden. Wij hopen dat de nieuwe materialen die aangeboden zijn in elk geval bevallen en u er lange tijd plezier van zult hebben. Met vriendelijke groet, Vensterbank-Natuursteen.nl

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten: Prettige communicatie per Whatsapp en e-mail. Verbeterpunten: Betere afstemming met afhaalpunt, ik kreeg de verkeerde dorpel mee en moet nu weer reizen en tijd vinden om de juiste dorpel op te halen.

01-04-2019 Martijn, Nijmegen

Reactie van Steenbok Natuursteen

Beste Martijn, We bespraken dit geval inderdaad al. Zoals reeds uitgelegd ligt de uitlevering van materialen volledig bij het afhaalpunt (nadat wij daar geleverd hebben). Wij betreuren het dat in dit geval blijkbaar het verkeerde materiaal is meegegeven en dat dit nu extra tijd en moeite oplevert voor je. Helaas hadden wij daar geen invloed op en hebben wij ook geen mogelijkheid om dat voor je op te lossen. Gelukkig verliep de communicatie met vensterbank-natuursteen.nl volgens je recensie wél prettig, dus dank voor dat compliment. We hopen dat je uiteindelijk veel plezier gaat hebben van ons product als de juiste dorpel straks geplaatst is. Met vriendelijke groet, Vensterbank-Natuursteen.nl

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten: 7 Verbeterpunten: Kwaliteitscontrole mag beter Toch weer paar putjes in afgewerkt deel van vensterbanken

15-01-2019 A Schuurmans, Berghem

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten: Kwaliteit is prima Verbeterpunten: Communicatie en planning

23-07-2017 Jacques, Bemmel

Beoordeel ons en maak kans op een gratis pakket met onderhoudsproducten.

Heeft u een bestelling bij ons geplaatst en staat deze alweer een poosje in huis of wellicht zelfs al gemonteerd? Wij hopen dat u tevreden bent met het resultaat! Wij zijn erg benieuwd naar hoe u het contact met ons ervaren heeft en of onze producten u bevallen. Zou u uw mening willen delen met ons én met toekomstige klanten?

Schrijf dan een review op Kiyoh of Google en maak kans op een pakket met onderhoudsproducten dat wij maandelijks verloten!*

*De winnaar krijgt vóór de 5e dag van de volgende maand bericht.