Wilde 2 stuks hardstenen vensterbanken bestellen kwam Steenbok natuursteen tegen op internet dus hier de site zitten bekijken daarna een keuze gemaakt en voordat ik over ben gegaan eerst telefonisch contact opgenomen met dit bedrijf om alles even door te spreken voordat ik definitief tot bestellen zou overgaan Heb gesproken met Iris ik heb haar alles gevraag d en verteld hoe ik gemeten had en zij vertelde dat als hoeken B + C het zelfde waren en hoeken A + D dat het in orde zou komen en de lengte maat had ik opgegeven van 1015 mm als ik dit zo zou invullen zou alles in orde zijn ik de bestelling gelijk via internet geplaatst en na 2 weken was de bestelling er af laten halen in Amerzoden toen deze thuis op de vensterbank gelegd en wat bleek de maatvoering die ik op had gemeten tussen de 2 muren hebben hun aangehouden als de voorkant van de vensterbank dus de maatvoering die ik tegen het kozijn had gemeten waren allebei 5 cm te kort gelijk telefonisch contact opgenomen en kreeg toen een zekere Imre aan de telefoon en ik vertelde wat er was en deze vertelde dat hun altijd uitgaan van de maatvoering voorkant vensterbank ik zei dat ik met Iris had gesproken en deze heeft niks over voorkant of achterkant afmetingen gesproken anders had ik dit zo oppgeven maar Imre vertelde geen probleem daar komen we wel uit aantal uren later een E mail ontvang met het voorstel dat ik op de volgende bestelling 30% korting zou krijgen en dat ik de geleverde vensterbanken retour moest brengen naar Someren het totaal bedrag was 190,-Euro wat ik betaald had ik heb daarna nog telefonisch contact gehad met Imre en mijn ongenoegen laten blijken dat ik het een klotestreek vond hoe dit is gegaan zeker omdat ik VOORAF contact had opgenomen om alles door te spreken en er niks is verteld over de afmetingen voorkant of achterkant vensterbank dus ik zou 30% korting krijgen op de volgende bestelling en de vensterbanken naar Someren terug brengen terwijl landelijk al 20% korting op de site was
16-04-2024
Reactie van Steenbok Natuursteen
Beste Ger, Bedankt voor de uiteenzetting van uw verhaal. Het spijt ons te lezen dat u het niet eens bent met onze uitleg en de geboden oplossing. Het lijkt ons namelijk volstrekt logisch dat wij een prijs calculeren op de langste zijde van een vensterbank, en niet op de kortste zijde (na aftrek van uitgezaagde hoeken). Zo stond het dan ook in de bestelling die u nota bene zélf via de website bij ons geplaatst heeft. Wij hebben de materialen vervolgens exact volgens de opgegeven maatvoering geleverd. Omdat wij echter begrijpen hoe uiterst vervelend een dergelijke vergissing is, hebben wij aangeboden om de materialen opnieuw te vervaardigen met een fikse coulance-korting van maar liefst 30%. Helaas nam u hier geen genoegen mee en eiste u dat Steenbok Natuursteen volledig zou opdraaien voor uw eigen vergissing. Op dat moment konden wij helaas niet anders dan bij de eerder aangeboden oplossing blijven. Daarnaast benoemt u nog enkele onwaarheden, zoals een landelijke kortingsactie, waarvan absoluut geen sprake kan zijn geweest. Deze hebben wij namelijk nooit gehad en zullen we nooit krijgen, daar onze zeer scherpe prijzen dat simpelweg niet toelaten. Zoals te lezen valt in diverse van onze 900+ ontvangen beoordelingen zoeken wij altijd naar een oplossing indien er onverhoopt iets fout gaat, zelfs als deze fout niet bij Steenbok ligt. Wij betreuren het dan ook dat dit in uw geval niet gelukt is. Hopelijk heeft u elders een passende oplossing kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Steenbok Natuursteen
Spijtiggenoeg bij controle na afhaling te laat schade vastgesteld
21-04-2023
Heb dorpel besteld zsm Maar was drie weken levertijd . Is niet anders . Maar na 4 weken bericht dat dorpel was geleverd ophaalpunt Rotterdam. Ga ik hem ophalen blijkt stuk afgebroken . Was ook helemaal niet verpakt voor beschadiging . Moet nu weer wachten Kan me vloer niet afmaken . Dus geen beste ervaring . .
06-05-2022
Kwam hier via de site Vensterbank-Natuursteen.nl Had een bescheiden dorpel besteld uit een veel bredere plaat (50mm uit 160mm) stond ook op de factuur. Levering via winkel in de buurt, prima te doen, maar het versnijsel krijg je er doodleuk niet bij. Enfin meteen gereclameerd. Reactie "nou het was toch wel even mijn schuld dat ik verwachtte dat het versnijsel erbij zat" en nu konden ze niets meer voor mij doen. Bizar "gesprek" die hele plaat staat zelfs op de factuur, maar die logica gaat er niet in. Een oplossing zoeken komen ze niet mee. Het versnijsel is "onvindbaar". De les schijnt te zijn dat je expliciet moet vermelden dat je alles wil ontvangen waar je voor betaald hebt.
02-08-2021
Reactie van Steenbok Natuursteen
Beste Roland, Zoals we u al meerdere malen hebben geprobeerd uit te leggen: onze klanten bestellen bij ons op maat gemaakt materiaal en zij zitten er doorgaans niet op te wachten dat wij het afval ook meeleveren. Wij voeren dat afval dus altijd netjes af op een milieuvriendelijke manier. Wij betalen daar ook voor, dus in dat opzicht zou het voor ons interessanter zijn om reststukken mee te leveren naar de klant. Wanneer een klant daar dus om vraagt, doen wij dat zelfs graag. Wij verzagen honderden platen per week, dus 'uw afvalstuk' was helaas niet meer te vinden in de grote puincontainer. Ik nodig u graag uit om eens een kijkje bij ons te komen nemen zodat u onze processen kunt begrijpen. Ik vermoed dat het begrip voor de ontstane situatie dan wel zal komen. U mag dan tevens zoveel reststukken uit onze puincontainer meenemen als u wilt. Mvg Team Steenbok Natuursteen
Ik kreeg netjes een mail dat ik me bestelling op kon halen, maar toen ik aankwam bleek dat de bestelling kwijt of niet geleverd bleek te zijn. Gelukkig had Schouten vergelijkbare dorpels liggen die ik mee heb genomen alleen was dat een verkeerde kleur.
24-05-2020
Reactie van Steenbok Natuursteen
Beste Jaap, Wat spijtig om te lezen dat de dorpel op het moment van afhalen niet bij het afhaalpunt aanwezig was. Helaas is dit niet bij ons gemeld, waardoor wij vanzelfsprekend ook niet de kans hebben gekregen om dit netjes op te lossen. Wij staan er namelijk om bekend dat we onverhoopte problemen altijd netjes oplossen voor onze klanten. Met vriendelijke groet, Team - Vensterbank-natuursteen.nl
Vensterbank beschadigd op een hoek, men geeft aan eigen risico ivm een langere lengte van de vensterbank, echter zit de beschadiging (hoek eraf) op de hoek, en heeft dus niks met langere lengte te maken. Tevens niet de moeite genomen ook even de hoeken te beschermen, los op een pallet is deze gelegd.
01-12-2019
bestelling online ging prima. Via mail kwam bericht binnen dat vensterbank afgehaald kon worden. Afhalen verliep rommelig: eerst moest ik betalen en toen pas werd vensterbank gehaald. Zware ding werd in mijn handen gedrukt. Het lukte om de uitgangsdeur te openen met dat ding in mijn handenen vervolgens in de kofferbak te leggen. Ik kreeg geen hulp daarbij. Eenmaal thuis zag ik dat er een forse beschadiging aan een hoekpunt zat. Als ik ter plekke de kans had gehad de vensterbank te bekijken, had ik deze niet gekocht. Eenmaal thuis zag ik er tegen op verhaal te halen, weer terug te moeten gaan etc. Overigens paste de vensterbank perfect dus de maten waren wel goed.
11-11-2019
Reactie van Steenbok Natuursteen
Beste Petra, Wat vervelend dat je blijkbaar een vervelende ervaring bij het afhaalpunt hebt gehad. Heel goed dat je dit meldt, want dan kunnen wij dit ook bespreken met het betreffende afhaalpunt. Vensterbank-Natuursteen.nl neemt namelijk verantwoordelijkheid voor de klantenservice van haar afhaalpunten, alsmede voor (tijdens levering) beschadigde producten. Echter, indien wij geen klacht ontvangen, kunnen wij natuurlijk ook geen oplossing bieden. Gelukkig ging het bestellen via de website wél goed en waren de maten volgens jou perfect. Dat zijn namelijk 2 zaken die wij zelf in de hand hebben. De service van een afhaalpunt (een onafhankelijk en zelfstandig bedrijf) hebben wij natuurlijk niet in de hand. Wij balen dus ook van de slechte beoordeling die we van je gekregen hebben, ondanks onze goede bedoelingen. Zoals aangegeven zullen wij je klacht oppakken met het afhaalpunt in kwestie om herhaling te voorkomen. Met vriendelijke groet, Team Vensterbank-Natuursteen.nl
Mijn ervaring met vensterbank-natuursteen is slecht. Van de 6 geleverde vensterbanken waren er 2 met schade. Ook bij levering van een nieuwe vensterbank zaten er groeven in de vensterbank. Zorg dat je altijd het plastic verwijderd voor montage. Om schade te voorkomen heb ik dit niet gedaan. Hierdoor heb ik de vensterbank moeten verwijderen. Die schade moest hersteld worden door wen Stucadoor. Vensterbank- natuursteen wilde echter niet tegemoet komen in de gemaakte kosten door de slechte kwaliteit. Voor mij dus nooit meer.
09-06-2019
Pluspunten: Geen Verbeterpunten: Klantvriendelijker. Geen medewerkers in dienst nemen die klanten afzijken.
08-11-2018
Verbeterpunten: ik had een standaarddorpel (hardsteen) besteld. Ik zat ook in tijdnood. door er 3x achteraan te bellen werd gelukkig uiteindelijk op tijd geleverd. Bij het uitpakken thuis bleek er een grote vetplek midden op de dorpel te zitten. Zelfs de tussenpersoon (verzend/afhaalpunt) schaamde zich dat deze dorpel zo geleverd was. Kon ik op stel en sprong op vrijdagmiddag een aantal bedrijven in de omgeving af voor een vervangende dorpel. Hoe kon je eigenlijk zo'n dorpel verzenden.
09-06-2018
Reactie van Steenbok Natuursteen
Beste Winfred, Wat spijtig om hier te lezen dat er blijkbaar iets mis was met de geleverde dorpel. Helaas is dit niet bij ons gemeld, waardoor wij vanzelfsprekend ook niet de kans hebben gekregen om dit netjes op te lossen. Wij staan er namelijk om bekend dat we onverhoopte problemen altijd netjes oplossen voor onze klanten. Met vriendelijke groet, Bart | Vensterbank-Natuursteen.nl