× Menu
Persoonlijk advies nodig?

Neem contact met onze natuursteenexperts.

Maandag - vrijdag 08:30 - 17:00 uur

Reviews

 

9.4

96% van de klanten beveelt ons aan.
Lees alle 933 beoordelingen op Kiyoh

5 sterren82.1%766 reviews
4 sterren14.15%132 reviews
3 sterren1.71%16 reviews
2 sterren1.07%10 reviews
1 ster0.96%9 reviews

Alle 1 sterren reviews

Spijtiggenoeg bij controle na afhaling te laat schade vastgesteld

Spijtiggenoeg bij controle na afhaling te laat schade vastgesteld

21-04-2023 Jeroen, Duffel

Niet best

Heb dorpel besteld zsm Maar was drie weken levertijd . Is niet anders . Maar na 4 weken bericht dat dorpel was geleverd ophaalpunt Rotterdam. Ga ik hem ophalen blijkt stuk afgebroken . Was ook helemaal niet verpakt voor beschadiging . Moet nu weer wachten Kan me vloer niet afmaken . Dus geen beste ervaring . .

06-05-2022 Jan, Barendrecht

Te bizar voor woorden

Kwam hier via de site Vensterbank-Natuursteen.nl Had een bescheiden dorpel besteld uit een veel bredere plaat (50mm uit 160mm) stond ook op de factuur. Levering via winkel in de buurt, prima te doen, maar het versnijsel krijg je er doodleuk niet bij. Enfin meteen gereclameerd. Reactie "nou het was toch wel even mijn schuld dat ik verwachtte dat het versnijsel erbij zat" en nu konden ze niets meer voor mij doen. Bizar "gesprek" die hele plaat staat zelfs op de factuur, maar die logica gaat er niet in. Een oplossing zoeken komen ze niet mee. Het versnijsel is "onvindbaar". De les schijnt te zijn dat je expliciet moet vermelden dat je alles wil ontvangen waar je voor betaald hebt.

02-08-2021 Roland, Odijk

Reactie van Steenbok Natuursteen

Beste Roland, Zoals we u al meerdere malen hebben geprobeerd uit te leggen: onze klanten bestellen bij ons op maat gemaakt materiaal en zij zitten er doorgaans niet op te wachten dat wij het afval ook meeleveren. Wij voeren dat afval dus altijd netjes af op een milieuvriendelijke manier. Wij betalen daar ook voor, dus in dat opzicht zou het voor ons interessanter zijn om reststukken mee te leveren naar de klant. Wanneer een klant daar dus om vraagt, doen wij dat zelfs graag. Wij verzagen honderden platen per week, dus 'uw afvalstuk' was helaas niet meer te vinden in de grote puincontainer. Ik nodig u graag uit om eens een kijkje bij ons te komen nemen zodat u onze processen kunt begrijpen. Ik vermoed dat het begrip voor de ontstane situatie dan wel zal komen. U mag dan tevens zoveel reststukken uit onze puincontainer meenemen als u wilt. Mvg Team Steenbok Natuursteen

Bestelling nooit gekregen!

Ik kreeg netjes een mail dat ik me bestelling op kon halen, maar toen ik aankwam bleek dat de bestelling kwijt of niet geleverd bleek te zijn. Gelukkig had Schouten vergelijkbare dorpels liggen die ik mee heb genomen alleen was dat een verkeerde kleur.

24-05-2020 Jaap, Bennekom

Reactie van Steenbok Natuursteen

Beste Jaap, Wat spijtig om te lezen dat de dorpel op het moment van afhalen niet bij het afhaalpunt aanwezig was. Helaas is dit niet bij ons gemeld, waardoor wij vanzelfsprekend ook niet de kans hebben gekregen om dit netjes op te lossen. Wij staan er namelijk om bekend dat we onverhoopte problemen altijd netjes oplossen voor onze klanten. Met vriendelijke groet, Team - Vensterbank-natuursteen.nl

Vensterbank beschadigd, geen gehoor.

Vensterbank beschadigd op een hoek, men geeft aan eigen risico ivm een langere lengte van de vensterbank, echter zit de beschadiging (hoek eraf) op de hoek, en heeft dus niks met langere lengte te maken. Tevens niet de moeite genomen ook even de hoeken te beschermen, los op een pallet is deze gelegd.

01-12-2019 Roy, Delfzijl

absoluut geen terugkomplek

bestelling online ging prima. Via mail kwam bericht binnen dat vensterbank afgehaald kon worden. Afhalen verliep rommelig: eerst moest ik betalen en toen pas werd vensterbank gehaald. Zware ding werd in mijn handen gedrukt. Het lukte om de uitgangsdeur te openen met dat ding in mijn handenen vervolgens in de kofferbak te leggen. Ik kreeg geen hulp daarbij. Eenmaal thuis zag ik dat er een forse beschadiging aan een hoekpunt zat. Als ik ter plekke de kans had gehad de vensterbank te bekijken, had ik deze niet gekocht. Eenmaal thuis zag ik er tegen op verhaal te halen, weer terug te moeten gaan etc. Overigens paste de vensterbank perfect dus de maten waren wel goed.

11-11-2019 Petra, Urmond

Reactie van Steenbok Natuursteen

Beste Petra, Wat vervelend dat je blijkbaar een vervelende ervaring bij het afhaalpunt hebt gehad. Heel goed dat je dit meldt, want dan kunnen wij dit ook bespreken met het betreffende afhaalpunt. Vensterbank-Natuursteen.nl neemt namelijk verantwoordelijkheid voor de klantenservice van haar afhaalpunten, alsmede voor (tijdens levering) beschadigde producten. Echter, indien wij geen klacht ontvangen, kunnen wij natuurlijk ook geen oplossing bieden. Gelukkig ging het bestellen via de website wél goed en waren de maten volgens jou perfect. Dat zijn namelijk 2 zaken die wij zelf in de hand hebben. De service van een afhaalpunt (een onafhankelijk en zelfstandig bedrijf) hebben wij natuurlijk niet in de hand. Wij balen dus ook van de slechte beoordeling die we van je gekregen hebben, ondanks onze goede bedoelingen. Zoals aangegeven zullen wij je klacht oppakken met het afhaalpunt in kwestie om herhaling te voorkomen. Met vriendelijke groet, Team Vensterbank-Natuursteen.nl

Slechte kwaliteit en matige service

Mijn ervaring met vensterbank-natuursteen is slecht. Van de 6 geleverde vensterbanken waren er 2 met schade. Ook bij levering van een nieuwe vensterbank zaten er groeven in de vensterbank. Zorg dat je altijd het plastic verwijderd voor montage. Om schade te voorkomen heb ik dit niet gedaan. Hierdoor heb ik de vensterbank moeten verwijderen. Die schade moest hersteld worden door wen Stucadoor. Vensterbank- natuursteen wilde echter niet tegemoet komen in de gemaakte kosten door de slechte kwaliteit. Voor mij dus nooit meer.

09-06-2019 Matthieu, Hengelo

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten: Geen Verbeterpunten: Klantvriendelijker. Geen medewerkers in dienst nemen die klanten afzijken.

08-11-2018 Mitchell, Hoevelaken

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Verbeterpunten: ik had een standaarddorpel (hardsteen) besteld. Ik zat ook in tijdnood. door er 3x achteraan te bellen werd gelukkig uiteindelijk op tijd geleverd. Bij het uitpakken thuis bleek er een grote vetplek midden op de dorpel te zitten. Zelfs de tussenpersoon (verzend/afhaalpunt) schaamde zich dat deze dorpel zo geleverd was. Kon ik op stel en sprong op vrijdagmiddag een aantal bedrijven in de omgeving af voor een vervangende dorpel. Hoe kon je eigenlijk zo'n dorpel verzenden.

09-06-2018 winfred, breda

Reactie van Steenbok Natuursteen

Beste Winfred, Wat spijtig om hier te lezen dat er blijkbaar iets mis was met de geleverde dorpel. Helaas is dit niet bij ons gemeld, waardoor wij vanzelfsprekend ook niet de kans hebben gekregen om dit netjes op te lossen. Wij staan er namelijk om bekend dat we onverhoopte problemen altijd netjes oplossen voor onze klanten. Met vriendelijke groet, Bart | Vensterbank-Natuursteen.nl

Beoordeel ons en maak kans op een gratis pakket met onderhoudsproducten.

Heeft u een bestelling bij ons geplaatst en staat deze alweer een poosje in huis of wellicht zelfs al gemonteerd? Wij hopen dat u tevreden bent met het resultaat! Wij zijn erg benieuwd naar hoe u het contact met ons ervaren heeft en of onze producten u bevallen. Zou u uw mening willen delen met ons én met toekomstige klanten?

Schrijf dan een review op Kiyoh of Google en maak kans op een pakket met onderhoudsproducten dat wij maandelijks verloten!*

*De winnaar krijgt vóór de 5e dag van de volgende maand bericht.